The New Stuff - Suit digital marketing

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

Κωνσταντίνος Κυρίτσης


Αν κοιτάξετε γύρω σας σε μια καφετέρια, θα παρατηρήσετε πιθανότατα πως σχεδόν όλοι είναι απασχολημένοι, κάνοντας κάτι online. Μπορεί να δουλεύουν, να μελετούν, να ελέγχουν απλά τα email τους ή ακόμα και να ερευνούν την επόμενη αγορά τους. Η αλήθεια είναι πως δεν μπορείτε να γνωρίζετε, γιατί οι πιθανότητες είναι ουσιαστικά άπειρες. Για τους marketers, αυτό σημαίνει πως πρέπει να είμαστε έτοιμοι να παρέχουμε σχετικές εμπειρίες οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή και με οποιοδήποτε τρόπο οι χρήστες αποφασίσουν να αλληλεπιδράσουν.

Οι σύγχρονοι χρήστες πλοηγούνται κατά κύριο λόγο από κινητές συσκευές. Ενδυναμωμένοι, μπορούν να αλληλεπιδράσουν με ένα brand όποτε το επιθυμούν, χωρίς γεωγραφικούς ή χρονικούς περιορισμούς. Το σύγχρονο marketing πρέπει να ξεπερνάει τον τεράστιο όγκου θορύβου στον όποιο εκτίθενται καθημερινά οι χρήστες, μέσα από πραγματικά εξαιρετικές mobile εμπειρίες.

Δημιουργείστε μια Omni-Channel στρατηγική.

Η διαχείριση της ιστοσελίδας, των email, των social media και της mobile στρατηγικής δεν θα πρέπει να γίνονται πλέον από ξεχωριστές, διακριτές και μεμονωμένες ομάδες μέσα στον οργανισμό. Το ταξίδι του πελάτη (Customer Journey) θα πρέπει να χαρτογραφείται ενιαία, συμπεριλαμβάνοντας όλα τα κανάλια.

Βασιστείτε στα δεδομένα.

Χρησιμοποιείστε εργαλεία analytics σε όλες τις πλατφόρμες που δραστηριοποιείστε και προσπαθήστε όχι μόνο να καταλαβαίνετε την συμπεριφορά των χρηστών, αλλά και να προβλέψετε τις επόμενες κινήσεις  τους. Μια τέτοια προσέγγιση θα σας επιτρέψει να παίρνετε καλύτερες αποφάσεις και να δημιουργείτε πιο σχετικές και εξατομικευμένες εμπειρίες, κερδίζοντας αλληλεπιδράσεις (engagements), μετατροπές (conversions) και πάνω από όλα πιστότητα (loyalty).

Δημιουργείστε εξαιρετικό περιεχόμενο και προσωπικές εμπειρίες.

Οι σημερινοί πελάτες απαιτούν μια εξαιρετική εμπειρία κάθε φορά που αλληλεπιδρούν με ένα brand, ανεξάρτητα από το κανάλι. Εντείνεται έτσι η ανάγκη παροχής σχετικών, προσωπικών και ενδιαφερουσών εμπειριών. Τα brands θα πρέπει να διαφοροποιούνται με βάση τις εμπειρίες που προσφέρουν, ώστε να προκαλείται και να διατηρείται το ενδιαφέρον των  πελατών.

Διατηρείστε ένα σταθερό ύφος και μήνυμα ανάμεσα σε διαφορετικά κανάλια.

Θυμηθείτε πως οι πελάτες αλληλεπιδρούν και διαμορφώνουν την γνώμη τους με σημείο αναφοράς το brand, χωρίς αναγκαστικά να διαχωρίζουν ανάμεσα στα ξεχωριστά κανάλια. Το κανάλι είναι απλά ένα μέσο για να πραγματοποιηθεί και να υποστηριχθεί η αλληλεπίδραση.

Επικοινωνήστε στις σωστές στιγμές και χρονικά διαστήματα, όχι μόνο ανά συγκεκριμένο κανάλι, αλλά συνολικά. Ακόμα, προσαρμόστε το μήνυμά σας με τα στοιχεία του πελάτη, αλλά και με βάση το σημείο του customer journey στο οποίο βρίσκεται. Στόχος θα πρέπει να είναι η σωστή επικοινωνία, τη σωστή στιγμή, στο σωστό πελάτη. Συνολικά, σκοπός σας θα πρέπει να είναι πάντα η δημιουργία θετικών, ουσιαστικών και μακροχρόνιων σχέσεων αμοιβαίας αξίας.

Advertising · marketing · Mobile · Mobile Marketing · Online Marketing

Brand & Marketing Managers

E-shop/ Internet Site / Blog

Κωνσταντίνος Κυρίτσης

Ο Κωνσταντίνος Κυρίτσης είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του University of East London. Ακόμα, είναι τελειόφοιτος του Master of Science in Digital And Social Media Marketing από το ίδιο πανεπιστήμιο. Αυτήν την περίοδο εργάζεται στην Socialab ως Account Executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting